dijous, 22 de setembre del 2011

Benvinguts al meu bloc!

Benvinguts al meu bloc d'informàtica, aquest es un bloc utilitzat per a l'optativa d'informàtica de l'escola SAMC (Sant Antoni Maria Claret) de Cornellà de Llobregat, aquest bloc serveix per publicar articles que fem a classe, etc. Em dic Rubén, i soc alumne de l'escola, de 4rt B. D'aquesta optativa espero aprendre bastantes coses sobre informàtica, internet, blocs, vídeos, etc.
He triat aquesta optativa perquè m'agrada molt la informàtica, i m'interessa aprendre mes coses sobre aquest tema, tot i que penso que ja se bastant. També he escollit aquesta optativa perquè potser faig alguns estudis després de l'Educació Secundaria Obligatoria. 
Sobre els meus gustos i aficions, m'agrada molt la informàtica, els esports, sobre tot el futbol, soc un gran fan del Barça, tot i que també m'agraden altres esports com el basquet, tennis etc. Però lo que de veritat m'agrada es la música i tot el que tingui relació amb ella. M'agrada escoltarla i practicar amb instruments, m'agrada el piano, la guitarra, el baix electric, etc. El meu estil de música preferit es el Rock. A part dels esports i la música també m'agraden les series de televisió com: The Simpsons, Skins, American Dad, etc.
I Fins aquí la presentació del meu bloc, espero que us hagi agradat la publicació, fins aviat!




17 comentaris:

  1. Rubenn!!
    com m' agrada el teu bloc!! ha--ha.
    i la guitarra mola que ho flipas.

    ResponElimina
  2. Molt xulo el blooc! M'agrada la guitarra!

    ResponElimina
  3. M'agrada el teu bloc, molt chula la guitarra

    ResponElimina
  4. molt be ruben, bon blog, continua així ^^

    ResponElimina
  5. Que guitarra mes chula, pero la meva es millor encara XD

    ResponElimina
  6. Hola rubenn!, el teu blog es molt guai, i m'encanta la guitarra de la foto, jo tambe soc una gran fan del Barça.!

    ResponElimina
  7. yo tambien quiero musica en mi blooooooooooooooooog

    ResponElimina